نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2592
-
الف
+

جایزه بهترین فلم آمریکا به «گل نساء» رسید

«گل نساء» در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم «بدون خشونت» امریکا جایزه بهترین فلم این جشنواره را دریافت کرد.

«گل نساء» در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم «بدون خشونت» امریکا جایزه بهترین فلم این جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «گل نساء» نخستین فلم بلند داستانی ساخته «ستار چمنی‌گل» جایزه بهترین فلم هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی «بدون خشونت» در کشور امریکا را از آن خود کرد.

فلم سینمایی «گل‌نساء» به کارگردانی «ستار چمنی‌گل» با فلمنامه «ویدا صالحی» و مدیریت فلمبرداری «محمد فکوری» در جدیدترین نمایش بین‌المللی خود در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم «بدون خشونت» به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی «فلم های سینمایی» ، جایزه بهترین فلم این جشنواره را دریافت کرد.

در خلاصه داستان «گل نساء» آمده است: «گل ممد» و «گل نساء» زوج جوان افغانستانی پس از مهاجرت به ایران مصروف کار می‌شوند و به‌ واسطه اتفاقی که برای آن ها می‌افتد، زندگی‌شان دستخوش تغییراتی می شود.

در این فلم بازیگرانی چون «سعید داخ»، «علی محمد رادمنش»، «یگانه رجبی»، «ساقی زینتی»، «مسعود محمدی» و «ویدا عمویی» به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است که این فلم سینمایی پیش از این نیز جوایز متعددی را در جشنواره های بین المللی دریافت کرده است.

مهر نوشت : این دوره از جشنواره با نمایش ۳۲ فلم در بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه و مستند از ۲۰ کشور جهان در روزهای ۲۹ سنبله تا ۸ میزان (۲۰ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸) در کشور آمریکا برگزار شد و مراسم اختتامیه آن در روز ۸ میزان جاری (۱ اکتبر ۲۰۱۸) با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف رقابتی به کار خود پایان داد.

م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر